Svadobná darčeková krabička na peniaze M&M

3/02/2020 04:09:00 PM

Motív dreva mám veľmi rada. Hodí sa takmer všade, je nadčasový a krásne sa dá doplniť inými farbami. (Podľa mňa) najlepšie vyzerá práve v spojení s bielou farbou a rastlinnými motívmi. Takémuto spojeniu neviem odolať a zhodou okolností je to aj veľmi moderný a obľúbený motív. A vybrala si ho aj pravidelná zákazníčka Ľubka na svadobný exploding box, ktorým chce potešiť priateľov - budúcim mladomanželov.

K týmto farbám som ešte pridala zlatú. Na fotografiách to nevidno, ale na papieri s motívom dreva sú zlaté fóliované elementy a preto som k nim doladila aj ďalšie ozdoby (poväčšine lepenkové výrezy od Laserowe Love), čím som krabičku zvýraznila a trocha "zoslávnostnila". 







Vo vnútri nás prekvapí 3D ozdobný mladomanželský párik v objatí kvetov. 




A tu je ďalšie zdobenie. Na každú stranu sa dá skryť bankovka. Všetky strany sú jemne zdobené a na dvoch sa nachádzajú aj texty: mená mladomanželov s dátumom svadby a venovanie. Mená som nepublikovala, lebo to má byť prekvapenie o 2 mesiace. ;) 




Verím, že vás táto krabička zaujala a obrátite sa na mňa pri výbere vášho svadobného daru. :)
Krásny deň praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov