Laserowe Love: Jarná dekorácia

3/13/2020 07:23:00 PM

Konečne už cítiť vo vzduchu jar a ja som si urobila pre radosť takúto dekoráciu na stôl z MDF dosky v tvare vajca od Laserowe Love. A nevznikla len tak náhodou. :)

Keď som dostala tento MDF základ, rozmýšľala som, čo veľkonočné z toho vytvorím, akú veľkonočnú dekoráciu. Lebo jej základ bol v tvare vajca, takže čo iné? 
V tých dňoch som si bola u rodičov vziať pár vecí a vo bývalej svojej detskej izbe som zbadala vonnú sviečku (resp. vonný olej vo vázičke v tvare huslí), ktorú som ako dieťa kúpila sestre k sviatku a mala ju ako dekoráciu na poličke (v izbe, kde nebýva už vyše 10 rokov, hej? :D). Vzala som si ju domov, lebo dátum spotreby bol pomaly z predošlého storočia, rodičom chýbať nebude, sestra aj zabudla že niečo také dostala a polička v izbe je aj tak plná ďalších vecí, ktoré sme si ako deti darovalia teraz na ne sadá prach.
Doma som vázičku vyprázdnila a vyčistila, a takmer hneď sa mi vytvorila v hlave predstava spojenia tohto MDF základu, na ktorom by stála a kolekcie Yellow Spring, kde sú tiež ilustrované husle. A nie je to nič veľkonočné a vôbec to nevytvára prvotný dojem vajca. Toľko som vymýšľala a skúšala, až z toho vznikla táto dekorácia. Je to dlhý a nudný príbeh, ale zaujímavo som sa k tomuto nápadu dostala, no nie? :D


Najprv som tam chcela vložiť živé narcisy, ale pred mesiacom som ešte neboli a tieto papierové som navrstvila tak, aby vyzerali takmer ako živé. A netreba im meniť vodu, takže je to aj praktické. Ale so živými by to bolo presne podľa mojich predstáv.



Doplnila som ďalšie zdobenie - obrázky z kolekcie, kvietky a lepenkový ornament.


Výsledok sa mi veľmi páči a keď som videla snúbencovu maminu, ako sa jej dekorácia páči, keď ju náhodou uvidela v mojej dielničke, tak už asi viem, do ktorej domácnosti poputuje a prinesie jar. :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov