Svadobné blahoželanie A&M

3/24/2020 11:12:00 AM

Svadobné prianie je krásnym gestom, ktoré ukáže mladomanželom, ako vám na nich záleží a čo všetko dobré im prajeme do spoločného života. Niekomu sa to môže zdať zbytočné, že veď mladomanželia aj tak dostanú dosť prianí, že im zavinšujete osobne ... alebo že veď aj tak to prianie vyhodia, takže sú to zbytočne vyhodené peniaze.  A ja vám poviem jedno tajomstvo. Nech je prianí koľkokoľvek, každé jedno sa počíta a čím viac bude personalizované a vyrobené na mieru, tým dlhšie im bude robiť radosť na poličke, prípadne skryté v krabici so svadobnými "pokladmi", ktorá sa bude otvárať pri špeciálnych príležitostiach (napr. v deň výročia svadby). A pri takýchto typoch prianí nastupujem na scénu ja, aby som vám ich vyhotovila. :)

Každe jedno prianie robím na mieru. Aj keď vidíte, že rada používam niektoré obľúbené kolekcie pravidelne, málokedy je niečo úplne podobné. So zákazníkmi vždy vyberieme kolekciu, ktorá ladí so svadobným oznámením, ktorá sa im páči, ktorá je v obľúbených nevestiných farbách, prípadne si zákazníčka nájde z môjho archívu nejaké, ktoré jej padlo do oka a chcela by ho v takým farbách/motívoch.


Toto prianie si prosila zákazníčka Linda v jemných motívoch, podobné ako jedno z archívu, ale zároveň iné. Takže som hneď využila krásny lepenkový rámik z najnovšej (ešte horúcej) kolekcie Holy & White od Laserowe Love. Papiere sú z kolekcie First Love, ktorá nikdy nevyjde z módy a má krásne kvetované motívy.





Aby bolo prianie profesionálne zvonku i zvnútra, ozdobila som aj vnútrajšok a pridala venovanie s podpisom. 



No čo vravíte? Myslíte si, že takéto prianie by si mladomanželia nevyobzerali? Nevystavili? Neodložili? Ja myslím, že by pre nich veľmi veľa znamenalo, lebo bolo vyrobené ručne a na mieru pre nich. :) A to sa veľmi ráta.
Verím, že so mnou budete súhlasiť a že moje dnešné prianie sa vám páči rovnako ako Linduške, ktorá ho u mňa objednala.
Majte krásny deň,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov