Veľkonočné priania

3/27/2020 10:20:00 PM

Veľká noc je za dverami a síce tento rok bude úplne iná a z jej osláv žiaľ asi nič nebude, aj tak je pekné popriať svojim blízkym pekné chvíle v kruhu rodiny v zdraví a pohode. Teraz obzvlášť takéto prianie poteší. Tieto pohľadničky si objednala stála zákazníčka, ktorej vyrábam pohľadnice niekoľkokrát za rok ku všetkým dôležitým príležitostiam, tak som rada, že sme nevynechali ani veľkonočné v tomto nepríjemnom období.

Pohľadnice som ozdobila zvonka i zvnútra. Vo vnútri obsahujú text podľa želania s jemným zdobením.



Pri výrobe pohľadníc som použila nádherné lepenkové pozadia, ktoré som doplnila čipkovanými papierovými rámikmi, kvetmi, perličkami, drobnými ozdôbkami a samozrejme kuriatkami a zajačikom. Nechýba ani slovenský nápis vytvorený pomocou pečiatky.





Pohľadnice som ťahala do vintage štýlu, ale aj napriek tomu sú svieže a jarné. Tento dizajn sa mi veľmi páči a verím, že zaujme aj vás.
Pekné jarné dni vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov