Laserowe Love: Detská darčeková krabička na peniaze

3/26/2020 11:57:00 AM

Ahojte!
Doma sa mi nakopili miniatúrky a ja som dostala chuť s nimi niečo vytvoriť. S tými novými, ktoré ste u mňa ešte nevideli, ako napríklad tieto detské topánočky. Takže takto vznikla takáto nežná detská darčeková krabička na peniaze. A môžete sa tešiť ešte na ďalšie dve (jednu k svadbe a jednu k 1. svätému prijímaniu) taktiež s novými miniatúrkami. 

Krabička je zdobená kvetovaným papierom zvonka a notovým papierom zvnútra. Nešetrila som čipkami, ozdobnými rámčekmi, kvetmi a roztomilými ozdobami z lepenky.














Ak sa vám táto krabička páči, je na predaj, takže sa mi neváhajte ozvať na môj e-mail a viem vám ju najbližšie dni odoslať.
Krásny deň praje 
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov