Laserowe Love: 4 pohľadnice, 1 kolekcia

3/21/2020 07:55:00 PM

Už keď som prvýkrát držala kolekciu Holy & White od Laserowe Love v rukách, vedela som, že spolu zažijeme veľa strihania a lepenia. Ale to, čo prišlo, som nečakala. Úplne som si ju zamilovala. Už mám za sebou niekoľko projektov, ktoré som tvorila celé hodiny počas pobytu doma cez dobrovoľnú karanténu a ktoré vám počas nasledujúcich týždňov ukážem (budú tam aj kúsky na predaj). Dnes by som vám chcela ukázať prvé z nich - pohľadnice k 4 príležitostiam.

Papiere a ilustrácie sú naozaj univerzálne a dajú sa využiť k Veľkej noci, 1. svätému prijímaniu, krstu, birmovke, narodeninám, meninám, Dňu matiek, svadbe a tak ďalej, a tak ďalej.




Pohľadničky sú minimalistické. Základ tvorí kraftový papier, na ktorom krásne vynikne bledučké zdobenie.







Verím, že sa vám môj dnešný príspevok s pohľadnicami páči a že vás táto papierová kolekcia oslovila minimálne tak ako mňa. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov