Jednorožcový album pre dievčatko

3/19/2020 06:22:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás obrovskú dávku jednorožcov a dúhy. Ozdobila som šikovný biely základ na album od Eco-scrapbooking papiermi, obrázkami a lepenkovými výrezmi od Laserowe Love z kolekcie Rainbow Unicorn. Doplnila som to ešte čipkami a drobnými ozdôbkami. Chcela som vytvoriť album, po akom túži každé dievčatko, s ktorým sa ponorí do ríše rozprávok, kde žijú princezné a jednorožce. 

Hi guys!
I have prepared a big dose of unicorns and rainbows for you today. I decorated white album base with colourful papers, chipboards and other embellishments. I wanted to create a dream album for a little girl with many details, fairy pictures and lovely pockets for photos. I hope you will like it. :)











Album obsahuje 6 listov, z toho každý list (plus predný a zadný obal zvnútra) obsahuje 4 vrecká na fotografie, takže sa tam zmestí fotiek a fotiek. Každý stránka má iné pestrofarebné vzory a tiež milé detaily v podobe obrázkov a ozdôbok. 

















Tento jednorožcový album je na predaj a v prípade záujmu ma kontaktujte na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov