Darčeková sada ku krstu pre Miriamku

2/26/2020 09:46:00 AM

Ahojte!
Dnes by som vám chcela ukázať darčekovú sadu, ktorú som vyrábala ku krstu pre malú Miriamku. Obsahuje veľký 3D fotorám a personalizovanú darčekovú krabičku na peniaze zdobenú rôznymi detskými ozdôbkami a ilustráciami. 

Welcome on my blog!
I wanna show you my gift set created for a little girl to her christening. It's in typical "girly" colours and I used a lot of illustrations with toys and flowers.


Ako prvé som ozdobila fotorámik. Použila som veľa ozdôbok a medzi nimi je veľmi výrazný 3D lepenkový sloník.
At first I decorated this 3D photo frame. I used a lot of embellishments and a 3D chipboard - elephant.





Potom som sa pustila do výroby tohto exploding boxu, kde som vložila údaje o dieťatku.
And then I made this personal exploding box with details about this baby.






  Vo vnútri v strede som vytvorila takéto roztomilé dievčenské zátišie ako vystrihnuté z detskej izbičky.

I created a nice still-live inside the box with a crib with carousel and toys.








Ak sa vám moje výrobky páčia, potešte nimi svojich blízkych k rôznych príležitostiam a uvidíte, že takéto personalizované darčeky ocenia. Všetko vytvorím na mieru v akomkoľvek motíve. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

Thank you for visiting my blog. Have a nice day! :)

You Might Also Like

0 komentárov