Pohľadnice ku Dňu učiteľov

3/28/2020 05:02:00 PM

Ahojte!
Dnes by som sa s vami rada podelila o objednávku, ktorú som vybavovala k dnešnému Dňu učiteľov. Ako aj minulý rok, aj tento rok som pre veľký úspech učiteľom na jednej skvelej škole vyrábala pohľadnice, ktoré ich ocenia a krásne vyjadria poďakovanie na ich celoročnú prácu.

Vytvorila som originálny dizajn, úplne iný ako som robila minulý rok. Obsahuje okrúhle okienko s kvetmi, pekné papierové čipky, plus ďalšie drobnosti. Objednávka obsahovala 3 typy pohľadníc, z ktorých 2 typy boli pre ZŠ a jeden typ pre MŠ. Jedná sa totiž o základnú školu spojenú s materskou školou.
Na prednú stranu som zakomponovala nápis. Dovnútra pohľadníc som tiež vložila text podľa želania (milé veršíky s venovaním) a názov školy.




Na výrobe týchto pohľadníc som pracovala hodiny a dôležitý bol naozaj každý detail. Verím, že pani učiteľky a páni učitelia budú opäť dojatí, čo si pre nich rodičia spolu s deťmi, pani riaditeľkou a pani učiteľkou Luckou vymysleli.



V prípade záujmu o objednávku väčšieho počtu rovnakých pohľadníc pre vašu školu, škôlku či firmu ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail. Tvorím ich od základu ja a vieme spoločne dohodnúť detaily, aby vyzerali podľa vašich predstáv.
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov