Detský album pre chlapčeka

3/13/2020 02:45:00 PM

Ahojte!
Viete, ktorých zákazníkov mám najradšej? Tých, ktorí chcú mojím výrobkom potešiť iných. Čiže všetkých. :) 
Andrejka objednala tento detský abumík pre kamarátku, respektíve pre jej ešte nenarodeného synčeka. Želala si tam mať pastelové farby, zvieratká a boho motívy. Tak sa poďte pozrieť, či sa mi to podarilo splniť. ;)



Album je vo formáte A5 (15x21cm) a vyrábam ho tak, aby sa tam zmestili fotografie 9x13cm a 10x15 cm. Do obálky sa zmestí aj 13x18cm fotografia. Album obsahuje 9 listov a jednu obálku. Každý list je ručne zošitý a obsahuje kopec priečinkov a vreciek, kde si môžete povkladať svoje fotografie, takže sa ich tam zmestí naozaj bohatý počet. Sama som si toto zošívanie a vytváranie priestoru vymyslela a okrem toho, že je estetické, je aj veľmi praktické.





Pozrite si zopár detailov z knižky, avšak celá ich obsahuje omnoho viac. :)











Verím, že sa vám páči minimálne tak ako Andrejke, ktorá mi nechala na SAShE úžasnú recenziu. V prípade záujmu o album z mojej dielne sa na mňa neváhajte obrátiť. 

Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov