Laserowe Love & Lexi Design: Nové výzvy

3/11/2020 01:46:00 PM

Ahojte!
Tí, ktorí sledujete moju fanpage a Instagram, to už vyše týždňa viete. Takže na blog to dávam trochu oneskorene, ale predsa, lebo je to správa, ktorá tu nemôže chýbať. :)
Od februára moja spolupráca so značkami Laserowe Love a Lexi Design postúpila na ďalší level a z dizajnérky som sa vypracovala na Media koordinátorku. Dnes vám prinášam pár slov o tejto novinke a tiež ukážku najnovších kolekcií od týchto značiek.

S týmito značkami mám fantastický vzťah a tento nový "post" ma veľmi potešil. Popritom budem samozrejme tvoriť rovnako ako doteraz, čiže moja práca pre nich sa nemení, skôr sa mi pridala ďalšia a v inom smere.
Obdivuhodné je, že značka Laserowe Love aj Lexi Design majú od februára dizajn tím zložený z 30 (!!!) talentovaných žien z rôznych kútov sveta. Takže inšpirácií na tvorbu s ich materiálom bude neúrekom a sama otváram ústa keď vidím, aké úžasné projekty dievčatá tvoria. Ja ako media koordinátorka ich koordinujem v rámci ich príspevkov a radím pri im práci s blogom a sociálnymi sieťami. Úzko tiež v tomto smere spolupracujem s majiteľkou Renatou Maslyk.

 




A teraz k tomu novinkovému materiálu. Ťažko naň NEpovedať samé superlatívy. Kolekcie DinoLand, Prehistoric Fern a Rainbow Unicorn od Laserowe Love mám doma už 2 mesiace a vytvorila som z nich už niekoľko projektov. Sú to jedinečné kolekcie s krásnymi ilustráciami od Renaty, ktoré nemajú konkurenciu. Okrem papierov a papierových pásov (kolekcie sa zväčšili a obsahujú viac papierov a dizajnov) kolekcie obsahujú aj lepenkové výrezy, polotovary (3D rámiky) a lepenkové miniatúry.







Najnovšie popri zákazkách chystám parádny dievčenský album z kolekcie Rainbow Unicorn, ktorý bude na predaj. Máte sa na čo tešiť, naozaj som sa vyzabávala popri jeho tvorbe.





Značka Lexi Design dala von svoju novú, v poradí druhú, kolekciu papierov pod názvom Mysterious Unicorn.  Kolekcia obsahuje papiere, papierové pásy, papiere na decoupage techniku a nálepky. Tu mám odfotené iba nálepky, lebo zvyšok kolekcie som zabudla odfotiť. Niekoľko projektov z nej ste už videli na mojom blogu a teším sa, že mi pribudli aj nálepky, ktoré v čase, keď som dostala túto kolekciu, ešte neboli vyrobené.




A to najlepšie na koniec. Úplne naj naj najnovšia, ešte horúca z výroby, kolekcia Holy & White od Laserowe Love. Vyrobená špeciálne pre príležitosti ako krst, prvé sväté prijímanie, birmovka a svadba. Ale ako sa poznám, využijem ju aj na  mnohé iné príležitosti, lebo farby a ilustrácie je univerzálne, romantické a veľmi nežné. Vravela som vám, že moja najobľúbenejšia farba je biela? :D Takže táto kolekcia je pre mňa ako sen.







Ornamenty, rámiky a originálne náboženské motívy.



A k tejto kolekcii sú aj nálepky - obrázkové aj nápisové.






Nádhera, však?
Ak by ste mali záujem o výrobu papierového darčeka z týchto kolekcií, neváhajte ma kontaktovať. Ak máte záujem o iný motív papierov, samozrejme nie je problém, mám ich doma viac než dosť. :)
Krásny zvyšok dňa vám praje
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov