Svadobný dar: Darčeková obálka a krabička (na peniaze)

3/16/2020 09:39:00 AM

Ako som už neraz spomínala, peniaze patria v dnešných dňoch medzi najlepšie svadobné dary, lebo prostredníctvom nich si mladomanželia kúpia a zaplatia, čo potrebujú alebo po čom túžia. Nedostanú žiadnu zbytočnosť, prípadne niečo, čo už doma majú. Dostanú hodnotu, s ktorou si kúpia, čo potrebujú alebo si ju odložia a budú k nej šetriť ďalšie peniaze. A aby takýto dar pekne ukázal, treba ho parádne zabaliť, napríklad do darčekovej obálky alebo krabičky. :)

Darčekovú krabičku si objednala pravidelná zákazníčka Maťka, s ktorou si už čítame myšlienky. Povie mi, čo potrebuje a do niekoľkých dní je výrobok na svete. Tentokrát to mala byť svadobná darčeková obálka na peniaze s citátom a prianím. Na predný obal som zakomponovala okienko s menami mladomanželov a dátumom svadby.








Darčekovú krabičku na peniaze si objednala Adelka, zákazníčka ktorá si pred 4 rokmi odo mňa objednávala svadobné exploding boxy a tentokrát, keď opäť boli pozvaní na svadbu mi znova napísala. Páči sa mi, že aj po rokoch nezabúdate a spomeniete si na mňa, keď potrebujete svadobný dar. :) Nakoľko som jej v 2016 vyrábala ešte krabičky bez miniatúrky, želala si tak vyrobiť aj túto, - preto ten nezvyk, že vo vnútri v strede je umiestnené venovanie s kvetmi namiesto 3D miniatúrky.







V prípade záujmu o výrobok z mojej dielne ma kontaktujte cez e-mail
cepcekova.kristina@gmail.com
Pekný deň vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov