Romantický vintage album

9/04/2018 06:10:00 PM

Môj august sa niesol najmä v znamení voľna a dovoleniek. Nepredstavujte si hneď Bahamy, vôbec som sa nedostala za hranice, ale zažila som skvelé chvíle na Slovensku s ľuďmi, s ktorými som sa cítila lepšie ako kdekoľvek inde ;) Ale teraz k veci. To bol dôvod mojej slabej aktivity počas augusta, ale už som späť v plnom nasadení, takže popridávam aj staršie veci, aj nové. A je tu jedna novinka, ktorá mi v auguste urobila ohromnú radosť, ale musím pár dní ešte počkať, kým sa s vami o ňu podelím (sledujte Facebook, tam bude najskôr), ale čo vám môžem povedať už teraz.... môžete sa pripraviť na viac príspevkov a viac projektov :) 


Po tom dovolenkovaní som bola plná elánu na novú tvorbu, takže tento víkend som tvorila nejaké zákazky, projekty do článku na Vintage Crafting, ktorý vyjde pozajtra a tiež mi vystal čas na tvorbu romantického albumu :)
Tento album je v romantickom vintage štýle vo formáte A5 (15x21 cm) a je vhodný na lepenie fotografií rozmerov 9x13,10x15 alebo 13x18cm. Vyrobený je z kvalitných dizajnových a bielych perleťových papierov. Obsahuje aj 2 obálky na vloženie fotografií. Zmestí sa tam 70-130 ks fotografií - závisí to od rozmerov fotografií. Môžete si tam písať aj popisky, lepiť nálepky a odkladať zaľúbené listy, je to len na vás. V prípade záujmu viem dodať aj fotolepky, fotorožky alebo lepidlo na fotografie.








Album je skvelý darček pre kamarátku, švagrinú, sestru či maminu. Je hotový a čaká na svoju majiteľku, tak ak by ste mali záujem, neváhajte mi napísať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Krásny zvyšok dňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov