Pohľadnicový klub I.

9/04/2018 07:10:00 PM

Moje tvorenie nie je len výroba na zákazku, ale aj výroba pre rodinku, priateľov, scrapkamošky, pre seba ... len tak pre radosť alebo k sviatkom. Preto sa nevyhýbam žiadnej výmene ručne robených projektov, lebo tak ako ja rada obdarúvam svojimi handmade výrobkami, tak ich aj rada dostávam od iných. Taakže keď Maťka (majiteľka e-shopu www.organizatorka.sk) založila Prvý pohľadnicový klub na Slovensku, musela som sa doňho hneď prihlásiť ;)

Takýto skvelý nápad sa nedá nepodporiť. Bola som z neho nadšená a síce je to pre ňu kopec práce naviac, ale rozdá sa prostredníctvom tohto klubu toľko nádherných ručne vyrobených pohľadníc a toľko radosti že až. Na štýl Podaj to ďalej - tvorbu, radosť, lásku ;) Viac informácií o klube si môžete prečítať v tomto príspevku.
Ja som pre svoju klubpartnerku vyrobila milú kvetovanú pohľadnicu vo vintage štýle, kde som samozrejme musela použiť obľúbenú papierovú stavebnicu, čipku, jutu, enamelky, drobné lepenkáče a pečiatku s nápisom Krásny deň. Všetko mám z e-shopu www.organizatorka.sk. 




Verím, že sa pohľadnica bude páčiť a neviem sa dočkať tej, ktorá príde mne ;)
Ak sa chcete pridať do klubu, prihláste sa a nepremeškajte ďalšiu sériu posielania pohľadníc.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov