Laserowe Love: Nová spolupráca, nový dizajn tím

9/13/2018 11:15:00 PM

Konečne sa s vami môžem podeliť o úžasnú novinku, ktorú som minule jemne avizovala :) Poľský výrobca nádherného materiálu na scrapbooking Laserowe Love mi ponúkol členstvo v ich novom dizajn tíme. Moja radosť sa nedá opísať a neskutočne sa teším na spoluprácu :) 

Takže odteraz sa môžete tešiť naviac inšpirácií a príspevkov .... a najmä na ručne robené výrobky, kde budem používať krásny materiál od Laserowe Love.

Kliknite si a pookochajte sa:

Laserowe Love nájdete aj na:


Materiál od Laserowe Love nájdete aj v slovenských e-shopoch. Možno ho už aj dobre poznáte a tvoríte s ním ;)
Držte mi palce v novom dizajn tíme a sledujte moju tvorbu tu na blogu, kde budem všetko pridávať, ako vždy. :)
Krásny piatok vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov