Svadobné darčekové krabičky na peňažný dar

9/09/2018 10:38:00 AM

So svadobnými krabičkami sa vrece roztrhlo :) Vidím, že veľa snúbencov si vybralo na svadbu jeseň, čo je krásne obdobie a teším sa, že sa zákazníci obracajú na mňa pri výbere darčeka. Pozrite si, aké krabičky som najnovšie vyrobila ;)


Tvorba exploding boxov ma neuveriteľne baví. Všetky sú podobné, ale zároveň každý je iný a zatiaľ som mala len samé fantastické odozvy, takže čo viac si priať.


Prvá krabička je v zeleno-bielo-modrých farbách s motívom akvarelových kvetov. Obsahuje 4 priečinky na peniaze a zvnútra vrchnáčika je venovanie. Tortička vo vnútri je bohato zdobená.





Druhá krabička je v romantických ružových odtieňoch s motívom ruží, vintage písma a hudobných nôt. Obsahuje 3 priečinky na peniaze a penovanie na jednej z vnútorných strán. Opäť bolo prianím, aby krabička obsahovala 3D tortu.






Obe darčekové krabičky vyzerajú veľmi slávnostne a verím, že novomanželom urobia ohromnú radosť spolu s peňažným darom, ktorý budú obsahovať :)
V prípade záujmu o darčekovú krabičku ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Krásny zvyšok víkneud vám želá
Kristína

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Dobrý večer prosím vás robíte ešte tieto svadobné krabicky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý večer, jasné, krabičky stále tvorím, aj v nových dizajnoch. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte na môj email cepcekova.kristina@gmail.com :) Pekný večer prajem :)

      Odstrániť