Laserowe Love: Exploding box Arctic Sweeties

9/30/2018 10:20:00 PM

Ahojte,
toto je môj prvý príspevok pre Laserowe Love a je to inšpirácia vytvorená z nádhernej zimnej kolekcie Arctic Sweeties. Je plná ilustrácií tučniakov, medvedíkov... a samozrejme snehu a snehových vločiek. ;)


Hi everyone!
This is my first project for Laserowe Love and it's an inspiration created with the beautiful winter collection Arctic Sweeties. It's full of lovely penguins, bears ... and of course lots of snow and snowflakes. 



Nemohla som odolať a na vrchnák exploding boxu som vyrobila hrkálku, ktorú som naplnila hviezdami, snehovými vločkami a rôznofarebnými (fialovými, tyrkysovými, bielymi a dúhovými) flitrami. Hrkálka je navrstvená a vyskladaná z lepenkových výrezov - inak parádny nápad, nikde inde som také niečo nevidela, len u LL.

I couldn't resist and I made a shaker full of stars, snowflakes and colourful sequins on the cover of exploding box.



Dovnútra krabičky som dala rozkošný lampášik pokrytý falošným snehom.

Inside of the box there's a beautiful lantern covered by fake snow.





Kolekcia Arctic Sweeties obsahuje spomínané ilustrácie hravých a roztomilých zvieratiek a všetky spolu tvoria perfektný celok. Tento motív nemá chybu a aj farby kolekcie sú hravé a netypické (v dobrom slova zmysle).

Arctic Sweeties collection includes illustrations of playful and cute animals and all together they make adorable impression.





Použila som: / I used:









Dúfam, že sa vám môj prvý projekt pre Laserowe Love páčil a že sa ním inšpirujete pri tvorbe :)
Krásny deň vám praje
Kristína

I hope you like my first project for Laserowe Love and you get inspired :)
Have a great day!
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov