Vintage Crafting: Tvorím so septembrovými novinkami

9/19/2018 10:39:00 PM

E-shop organizatorka.sk sa za posledné 2 týždne zaplnil úžasnými novinkami –  jesennými, zimnými aj vianočnými, tak som ich tam samozrejme nemohla nechať. Môj scrapbookový nákup ste už videli a teraz mám už pre vás papierové inšpirácie ;)


Ako som spomínala, k narodeninám som od Maťky dostala ryhovaciu podložku na výrobu darčekových taštičiek. Takže som si ju vyskúšala a môžem s určitosťou povedať, že všetky drobné darčeky (drobnú kozmetiku, parfém, bonbóny a iné), ktoré odteraz budú odo mňa blízki dostávať, hneď zabalím do takýchto ručne robených taštičiek. Na ukážku som vyrobila hneď 3 rozkošné darčekové taštičky.








Vyhrala som sa aj so stavebnicami a pod rukami mi vznikli takéto vintage pohľadnice:


Ak si chcete pozrieť viac fotografií týchto projektov, zoznam materiálu, ktorý som použila a ktorý je šikovné mať doma pri tvorení, tak si kliknite na môj príspevok na blogu Vintage Crafting :)
Príjemné čítanie praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov