Svadobná kniha hostí S&V

8/24/2018 09:49:00 AM

Posledné augustové týždne som sa rozhodla vziať si trocha dovolenky. Dnes by som vám chcela ukázať svadobnú knihu hostí, ktorú som vytvorila medzi jednou a druhou "dovolenkou" pre Simonku ;)

Simonka mala jasnú predstavu o jej vzhľade, lebo sa jej veľmi páčila kniha hostí spred 2 rokov, takže si priala vyhotoviť podobnú :)
Toto je spomínaná knižka: 


V Simonkinom prípade bolo treba vyhotoviť knihu vo väčšej verzii (A4), pridať viac listov a hlavne ju vyrobiť naležato, nakoľko majú novomanželia objednanú fotobúdku a kniha hostí bude tým pádom aj albumom, kde si svadobčania budú lepiť fotografie z fotobúdky a písať k nim priania pre mladomanželov ;)


Kniha je v jemnučkých bielo-béžovo-ružových tónoch, zviazaná prostredníctvom profesionálnej väzby (kovovej špirály) a uzatvára sa na saténovú stuhu.




Kniha hostí bude úžasnou spomienkou na deň svadby pre Simonku a Vladka a vznikne z nej krásny album s fotografiami a popiskami. 




V prípade, že by ste mali záujem o knihu hostí podľa vášho želania (veľkosť, farba a pod.), neváhajte mi napísať e-mail na cepcekova.kristina@gmail.com.
Verím, že sa vám dnešný príspevok páčil, aj keď som stručnejší a ďakujem, že ste si klikni na môj blog.
Krásny víkend vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov