Scrapbookové nákupy XV

9/16/2018 01:36:00 PM

Od konca augusta až doteraz pribúdali v e-shope organizatorka.sk samé krásne novinky a ja som im samozrejme neodolala. Jesenné novinky sú samozrejmosťou, ale už sa zásobujem aj zimnými a vianočnými motívmi. Poďte sa pozrieť, čo som mala v balíku ;)

Pred vyše týždňom som mala narodeniny a Maťka mi ako obvykle poslala krásny darček spolu s objednávkou. Chválim sa ním zato, že je najmä scrapbookového charakteru. Vlastne úplne, veď aj z toho hrnčeka budem popíjať kávičku popri tvorbe :)
Dostala som od nej novinkové sady papierov od značky UHK Gallery (kolekcia Bananarama a Old Fashioned Christmas) a perfektnú ryhovaciu podložku na tvorbu darčekových taštičiek. Ďalšia do zbierky šikovných ryhovacích pomôcok, s ktorou urobím darčekovú taštičku za 3 minúty. Parádna pomôcka, dostala ma! A určite tvorbu s ňou zaradím aj do článkov. ;)


Ďalej boli v balíku stavebnice a stavebnicové hárky s obrázkami. Áno, som otrava s tými stavebnicami, ale keby ich vyskúšate, pochopíte moje už 3-ročné nadšenie z nich :D Sú tam tematiky La Provence, Sweet Romance, Love& Home a ďalšie.


Dokonca už aj najnovšia kolekcia z vianočných stavebníc s názvom Winter Trails. K nej som si kúpila aj nádhernú sadu pečiatok + vyrezávacích šablón s tematikou snehovej gule na 3 spôsoby a s nápisom. Veľmi sa mi páči takýto motív a teším sa, ako budem túto pečiatku vrstviť s obrázkami zo stavebnice.


Doplnila som aj klasické pomôcky, bez ktorých by tvorenie nešlo, ako napr. lepidlá či špirály na viazanie k stroju Cinch :)
Nenechajte si ujsť novinky v e-shope a pochváľte sa nimi na Facebooku :)
Krásny zvyšok víkendu vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov