Zoznámte sa so značkou Laserowe Love

9/20/2018 10:46:00 PM

Tí, ktorí poľskú značku Laserowe Love nepoznajú, som pripravila špeciálny príspevok, kde vám ju chcem trocha priblížiť. :)

Laserowe Love je poľský výrobca scrapbookových papierov, lepenkových výrezov a pečiatok. Je to vcelku mladá značka, má niečo cez 2 roky. Dizajn materiálu má na starosti majiteľka LL a umelkyňa Renata Masłyk. 





Od iných značiek sa líšia originálnymi dizajnami, kvalitným materiálom (lepenka je hrubšia a preto aj jemné ornamenty pevne držia svoj tvar) a krásnymi motívmi. Pár vecí som od nich už mala (3D projekty do exploding boxov), ale teraz mi zaslali tvorivý balík pre mňa ako členku dizajn tímu s kopou rôznorodého materiálu a bola som nadšená! Trocha som bola na seba nahnevaná, ako to je možné, že som LL neobjavila už dávno a netvorila s ňou, ale nikdy nie je neskoro, je tak? Materiál od nich je úžasný a kochala som sa ním aspoň hodinu. Mám šancu s ním tvoriť a som za ňu veľmi vďačná. A za to, že si ma vybrali ako dizajnérku, ktorá má na svojich projektoch ukázať ich materiál v najlepšom svetle. Veď inak sa to asi ani nedá :)



Malú ochutnávku z ich ponuky som vám odfotila. Ku každej kolekcii papierov majú aj kolekciu lepenkových výrezov, ktorá k nim krásne ladí. Snažila som vám to odfotiť tak, aby to bolo vidno. Majú romantické sady papierov, detské, mužské, dovolenkové, vianočné, veľkonočné a iné - jednoducho ku každej príležitosti. :)



Kliknite si a pookochajte sa:

Laserowe Love nájdete aj na:



Verím, že ma budete aj naďalej sledovať a budete zvedaví, čo som z ich materiálu vytvorila. Minimálne dvakrát do mesiaca môžete čakať novú inšpiráciu či fotonávod na tvorenie s Laserowe Love.
Ďakujem za podporu a teším sa na nové výzvy :)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov