Detská darčeková sada pre rodičov malého Lea

9/24/2018 02:37:00 PM

Trocha s oneskorením, ale predsa, vám chcem ukázať papierovú sadu (exploding box, hrkálková pohľadnica a obálka), ktorú som robila pre novopečených rodičov malého Lea. Je vintage, je modrá a plná rozkošných ozdôb v chlapčenskom motíve ;)


Pohľadnica je klasická otváracia, ale aby bola zaujímavejšia, tak som na prednej strane vytvorila kruhovú hrkálku. Tá je doplnená papiermi a materiálom od organizatorka.sk. K nej som vytvorila aj obálku - spolu je to blahoželanie ku krstu.


Macík, kvietky, šnúrka, flitre ..... všetko roztomilé a detské.





Exploding box bol blahoželaním k narodeniu malého Lea, takže bol odovzdaný skôr ako pohľadnica, ale ladila som ho do tých istých farieb s použitím tej istej papierovej kolekcie. papierová kolekcia mi skvelo zapasovala nie len tým, že krásne vyzerá, ale aj tým, že Leo má zhruba v takejto tematike a farbách zariadenú izbičku, tak je darček naozaj osobný a ušitý na mieru :)







Ďakujem, že ste sa dnes zastavili na mojom blogu. 
V prípade záujmu o výrobu detskej darčekovej krabičky pre šťastných rodičov voňavého bábätka ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov