Shabby Winter album

9/30/2019 09:04:00 AM

O pár dní je tu október a budeme ešte bližšie k zime a Vianociam. Niekto už tvorí vianočne a zimne, ale ja som mala stále svadobnú sezónu a ešte sa drží, tak som zatiaľ vytvorila 2 vianočné projekty - oba pre Laserowe Love. Tým dnešným je zimný album v štýle shabby chic z prenáádhernej kolekcie Shabby Winter, ktorá sa ale že naozaj vydarila. Spojenie ružovej, bielej, sivej a čiernej je naozaj vydarené a snažila som sa pri tomto albume vyťažiť maximum z krásnych papierov a ilustrácií :)


Obal je ozdobený veľmi efektným "shaker boxom" (hrkálka) v tvare hviezdy, ktorá nesie typický elegantný štýl typický pre túto kolekciu. Ďalej som ho doplnila lepenkovým rámikom, do ktorého som "zarámovala" párik rozkošných snehuliakov a dozdobila som to kvietkami, enamelkami, perličkami a flitrami. Flitre sú tiež vo vnútri hrkálky. 
Album je vo formáte A5 (15x21cm) a obsahuje 5 listov s vnútornými vreckami a jednu veľkú obálku.







Všetky stránky sú efektne prešité a obsahujú priečinky a vrecká na fotografie a poznámky. Je to skvelý spomienkový album na zimné mesiace, či už ste ich trávili doma alebo na lyžovačke či skvelej zimnej dovolenke.

















Album obsahuje milé detaily a zdobenie. Na niektoré stránky sa dá fotografia priamo nalepiť. Do albumu sa zmestí 65 - 100ks fotografií v rozmeroch 9x13 alebo 10x15cm.










V prípade záujmu o tento fotoalbum alebo vyhotovenie iného fotoalbumu podľa želania ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Krásny deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov