Svadobná darčeková krabička J&D

9/26/2019 04:30:00 PM

So svadbami sa naozaj že vrece roztrhlo a ja som robila ďalšiu svadobnú krabičku na darovanie peňazí pre moju spokojnú zákazníčku Valiku, ktorá sa na mňa opäť po čase obrátila. :) 


Páčila sa jej jedna krabička z mojej tvorby vyrobená z kolekcie Be with me od Laserowe Love a ani sa nečudujem, pretože tieto papiere sú úžasné. Jedna z mojich srdcoviek od LL. Tak som sa pustila do práce a samozrejme niečo zanechala a niečo zamenila, aby to bolo originálne.





Heslo tohto boxu bolo "Kvety, kvety a ešte raz kvety". Papierové, na papieri aj lepenkové. Samozrejme použité jemne, elegantne s príjemným výsledkom.




Miniatúrka bozkávajúcich sa mladomanželov sem skvelo zapasovala.



Teším sa, keď sa na mňa opakovane obraciate, lebo je to pre mňa ako tvorcu najviac :) Nič mi viac nespraví deň (niekedy aj týždeň), ako keď sa mi ozve zákazník, ktorý už u mňa objednával a chce objednať opäť...a potom opäť.. a opäť :) Áno, aj takí sú a veľa pre mňa znamenajú.
Majte krásny koniec týždňa,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov