Detský album pre Elisabethku

9/12/2019 03:52:00 PM

Nakoľko pracujem vo fotoslužbe, tak vidím dennodenne stovky až tisícky fotografií. Jedny z najobľúbenejších sú samozrejme detské fotografie, lebo deti sú krásne a každý si rád zveční ich prvý úsmev, prvý krok ..... až po prvú jazdu na bicykli, narodeninovú oslavu a podobne. V predajni máme na výber naozaj pekné a cenovo dostupné albumy, ktoré sú skvelé na založenie takýchto fotografií. 
Niekto však chce viac - chce niečo vyrobené priamo preňho, s rukopisom, s vlastným textom, s materiálom, ktorý si sám vybral a samozrejme s technikou, ktorá v sebe nesie čaro handmade. A aj o tom bude dnešný príspevok :)

Jedného dňa mi prišla správa od zákazníčky Helenky, že pred 3 rokmi od kamarátky dostala album z mojej dielne vyrobený pre jej synčeka. Teraz sa jej narodila dcérka a chcela by opäť album odo mňa. Vypýtala si na mňa kontakt a ozvala sa mi. Pozrela som v archíve a dojalo ma, že albumík spred 3 rokov jej robí dodnes radosť a sama sa pochválila, že ho naplnila všetkým možným a presne taký chce založiť aj dcérke na spomienky. 
Toto je album robený pre synčeka:
  


Tak sme sa pustili do plánovania albumu pre dcérku.
Helenka mala predstavu, že to má byť pastelové, nie len ružové, ale také farebnejšie a majú sa tam objaviť aj zvieratká, napr. srnka a zajko sú najobľúbenejšie zvieratká jej dcérky. Viac mi nebolo treba hovoriť. Hneď som jej poslala ukážku kolekcie Cute&Co, ktorá predstavám úplne sedela, a bola nadšená. Zvyšok bol už na mne :)





Na albumoch si dávam záležať a tento potrebuje veľmi veľa času a pozornosti, lebo každá stránka je prešitá na šijacom stroji a sú tam vytvorené rôzne priečinky na založenie fotografií. Na fotografiách to nie je úplne viditeľné.









V albume sa nájde naozaj veľa zákutí, kde môžete vložiť svoje fotografie. Nie je určený na lepenie fotografií, aby ste s nimi mohli kedykoľvek manipulovať. Je to taký interaktívny album. Nájdete tam aj veľkú obálku na viac fotografií.




Do albumu sa zmestia fotografie rozmerov 9x13 a 10x15cm. Počet fotografií, ktoré tam môžete vložiť je 50 a viac - záleží od vás. Zmestilo by sa ich tam cez 80.





Verím, že sa vám môj najnovší detský album páči a neváhajte ma kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com, ak by ste mali záujem o akýkoľvek ručne robený album A5 alebo A4.
Krásny zvyšok dňa praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov