Rozlúčka s blogom Vintage Crafting

9/10/2019 09:33:00 AM

Na blogu Vintage Crafting som pred týždňom písala svoj posledný príspevok. Dlhšie som dúfala, že táto situácia nepríde, ale je tu a treba sa s ňou popasovať. Po vyše 5 rokoch prispievania na blog, písania inšpiratívnych článkov, fotonávodov a reportáží z kurzov, či koordinovania talentovaných dievčat, sa tieto moje aktivity ako aj aktivita blogu končí.


Popri rušení e-shopu organizatorka.sk ide ruka v ruke aj ukončenie činnosti blogu Vintage Crafting. Tento blog bol jedným z najobľúbenejších slovenských blogov, kde sme prispievali so železnou pravidelnosťou, obsahoval nové i osvedčené tvorivé nápady dievčat zo Slovenska i z Českej republiky, súťaže s parádnymi tvorivými cenami a ďalšie pridané hodnoty ako giveaway, videotutoriály, reportáže z našich kurzov a podobne.

 Celý môj rozlúčkový príspevok spolu s poďakovaniami celému tímu, najmä Maťke Valešovej, si prečítajte tu.

Aby ani dnes nechýbal nejaký scrapbookový projekt, pripájam 3D papierový rámik. Je to moja najobľúbenejšia fotografia s Maťkou odfotená vo fotoateliéri v BEST FOTO. Rámik je ozdobený vystrihnutými papierovými ozdôbkami, čipkou, papierovými kvietkami, lepenkovými výrezmi a drobnosťami ako perličky a flitre. Papierová kolekcia ako aj úžasné lepenkové výrezy sú od Laserowe Love. 




Neviem, či som to už niekedy spomínala na blogu, ale milujem hodiny. Všade a akékoľvek. Funkčné aj nefunkčné, veľké aj malé, živé aj obrázkové, na stene, na ruke, jednoducho všade a všetky :D A tak som si pred časom tieto nádherné lepenkové 3D objednala od Laserowe Love pre seba na tvorbu a čakala som, kedy sa mi budú hodiť. A teraz sa naskytla skvelá príležitosť. Symbolizujú nádhernú životnú etapu, ktorá sa končí, ale vždy pre mňa bude jedinečná a veľmi dôležitá - spolupráca s Maťkou, jej e-shopom organizatorka.sk a jej blogom vintagecrafting.sk. :)



Ďakujem, že ste si dnes klikli na môj blog.
Prajem vám príjemný deň,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov