Darčeková krabička k 50. narodeninám

9/19/2019 02:18:00 PM

Dnes tu mám pre vás opäť ukážku darčekovej krabičky z mojej dielne. Tá je tentokrát vyrobená pre pani k jej 50. narodeninám.  Je v jemnom motíve ľalií a ruží. 

Krabička obsahuje milé venovanie, zdobenie a tiež priečinok na bankovku.



Zákazníčke, ktorá túto krabičku objednávala pre sestru,  sa páčilo využitie kruhov a kvetovaných rámikov v mojej tvorbe, tak som tento štýl využila aj pri výrobe tejto krabičky.


3D košík z dielne Laserowe Love som použila prvýkrát a určite nie posledný. Ukáže perfektne! Naplnila som ho kvetmi a je naozaj efektný. 







Verím, že sa vám moja dnešná práca páčila a v prípade záujmu o krabičku k slávnostnej príležitosti ma kontaktujte cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Pekný zvyšok dňa praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov