Svadobná kniha hostí Ľ&O

10/03/2019 04:54:00 PM

Ahojte!
Pred časom ma oslovila ďalšia stála zákazníčka, ktorá odo mňa brala už niekoľko svadobných darov (knihy hostí, exploding boxy) a tentokrát som tvorila priamo na jej svadbu. Predstava bola jasná - A4 svadobná kniha hostí v jesenných farbách. Papier sme vybrali spolu a zvyšok som farebne doladila :)


Kniha hostí je robená postojačky a obsahuje 30 čistých listov zlatistého perleťového papiera podľa požiadaviek.



Obal knihy som dozdobila krásnym lepenkovým rámikom od Laserowe Love, nápisom a ladiacimi kvietkami. 




V prípade záujmu o výrobu svadobnej knihy hostí, prípadne iného svadobného výrobku, ma neváhajte kontaktovať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com.
Príjemný jesenný deň vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov