Svadobná darčeková krabička Z&P

9/10/2019 10:45:00 AM

Ahojte!
Posledné týždne som najmä tvorila a menej písala a ukazovala výsledky svojej práce, tak to musím postupne napraviť, aby ste videli viac z mojej práce, ktorú neustále robím na objednávku :)
Dnes to bude obľúbená darčeková krabička na peniaze vytvorená pre jednu pravidelnú zákazníčku.


Mala som voľnú ruku, čo som využila a skúsila som nový typ krabičky s vreckami na založenie peňazí. Sˇu také nenápadné na fotografiách, že si ich možno nevšimnete, ale naživo vidno rozdiel, nakoľko sú vrecká v rámci krabičky a bežne ich robím sama zo scrapbookového papiera.



Exploding box je v jemnulinkých ružových odtieňoch s motívom čerešňových kvietkov pozadím v štýle mramoru.



Do vnútra som zvolila miniatúrku zaľúbeného páriku na moste.



Verím, že sa vám krabička páči minimálne tak ako mne. Som totiž milovníčka bielej a ružovej farby, takže ma to hneď ťahalo tým smerom, keď to nechala zákazníčka na mne. :)
Ak by ste mali záujem o darčekovú krabičku na objednávku, neváhajte ma kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Kristína

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Zuzka, priznám sa, že táto kolekcia mi vyrazila dych. Úplne do môjho vkusu, krásne, jemné, ružovkasté. :)

      Odstrániť