Blahoželanie s obálkou k narodeniu dievčatka

9/12/2019 03:25:00 PM

Pred časom ma kamarátka poprosila o výrobu rozkošnej pohľadnice k narodeniu dievčatka. Rozmýšľala som, že ktorý typ pohľadnice je ale že fakt rozkošnícky a vyšla mi táto skladacia. Tak som samozrejme pracovala s obľúbenou kolekciou a naviac som k nej vyrobila aj obálku, nech je tej rozkošnosti čo najviac :)


Ako som písala, pohľadnica je skladacia a dá sa dať do 3D podoby jednoduchým potiahnutím za krúžok papiera a vytvoriť pekný stojanček. Nakoľko je viac zdobená a má trocha atypické miery, tak som pre ňu vyrobila aj obálku v rovnakom motíve. 






Dovnútra som dala želaný text - meno a miery dieťatka.





Ďakujem, že ste si klikli na moju stránku. V prípade záujmu o výrobok z mojej dielne ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov