Svadobná darčeková krabička N&B

9/12/2019 04:33:00 PM

Posledné týždne som viac tvorila a menej písala na stránku. Teraz to dobieham a chcem vám ukázať ďalšiu darčekovú krabičku z mojej dielne vyrobenú na svadbu Nikoly a Benedikta :)


Ďalší romantický kúsok s motívom rozkvitnutých ruží a vintage ornamentov, ktoré vyzdvihujú slávnostnú príležitosť. 





Krabička je bohato zdobená zvonku i zvnútra. Miniatúrka svadobného koča s koňmi zdobí stred boxu a po stranách som dala venovanie, citát, mená snúbencov s dátumom svadby a priečinok na peniaze.







Tieto papiere sú jedny z mojich najobľúbenejších a pre svadbu ako stvorené. :)
Verím, že sa vám krabička páči a že sa pre ňu rozhodnete pri najbližšej svadbe, ktorá sa bude konať vo vašej rodinke či okolí. Pri záujme ma kontaktujte na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov