Svadobné oznámenia M&R

2/27/2019 01:25:00 PM

Ja som sa s vami úplne zabudla podeliť o svadobné oznámenia, ktoré som posledné mesiace tvorila. Tak to rýchlo napravím a ukážem vám tieto milé perleťovo-biele oznámenia s fialovou stužkou a bielou krajkou, ktoré som robila ešte v decembri. :)


Páči sa mi, keď si zákazníci vyberú z mojej ponuky, ale mám takisto radosť, keď si vymyslia vlastné farebné spojenia, či už sa týka papiera alebo stuhy. Toto provensálske spojenie mi bolo veľmi blízke.



Mladomanželia si vyskladali balík svadobné oznámenia + pozvánky k stolu + obálky a doobjednali si aj vignety na fľaše, ktoré som žiaľ neodfotila.



Oznámenia si môžete objednať cez môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com alebo cez firmu BEST FOTO (ca.bestfoto@gmail.com, 0903 555 148). Viac sa o svadobných oznámeniach dočítate na tomto odkaze.
V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov