Scrapbookové nákupy XIX

2/14/2019 08:51:00 PM

Ahojte!
Dnes mám pre vás opäť ďalší zo série mojich scrapbookových nákupov. Nedalo sa odolať a musela som si zaobstarať materiál z úžasných noviniek od organizatorka.sk. Nájdete ich tu ;) Prekrásne vintage papiere od Craft O'clock, originálne slovenské pečiatky, špirály k stroju Cinch, chipboardové obrázky a kvietky ... a v e-shope ich nájdete ešte oveľa viac :)

Mmm, v duchu privolávam jar už pár týždňov a v tomto balíku jej bolo až-až. Kvetované papiere v modrých, zelených aj ružových odtieňoch, motív dreva, tehlového múru, vintage písma .... čo viac si priať.





Pomaly, ale isto, si zväčšujem zásobu slovenských pečiatok od organizatorka.sk, lebo ich má podľa mňa najkrajšie a najkvalitnejšie (gumená pečiatka na dreve vydrží roky rokúce a nepotrebujete k pečiatkovaniu už nič len farbu).
Tentokrát to je univerzálna pečiatka k sviatku aj všednému dňu PRE RADOSŤ a pečiatka na privítanie bábätka VITAJ DROBČEK.


Ak si viete predstaviť receptár s týmito chipboardami, tak myslíte presne ako ja. To bude najsladší receptár, aký som vyrobila ;)



Ja sa idem ďalej vytešovať z materiálu, poovoniavať ho a plánovať projekty a články pre vás, kde ho čo najlepšie odprezentujem :)
Majte pekný večer,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov