Pohľadnica pre muža trochu inak

2/05/2019 10:22:00 PM

Kamarátka ma poprosila o výrobu pohľadnice pre muža k jeho 40. narodeninám. Ako som spomínala, tvoriť pre muža nie je vôbec jednoduché, aspoň pre mňa nie, keď musím vynechať romantické prvky a kvietky :D Ale spoločne sme vybrali (pre túto tému) netypickú papierovú kolekciu Coffee Time od Laserowe Love a tvorba už išla sama od seba :)


S touto kolekciou ste ma ešte tvoriť nevideli, pretože som stále rozmýšľala, ako ju využijem a čo z nej vytvorím. Krásne dizajnové papiere v motíve dreva, kávy, káru či plátna nemajú chybu a krásne sa k sebe hodia, čiže pri vrstvení sa dajú použiť všetky papiere a všetko super ladí. Ja som vybrala motív dreva, kávových zŕn a káru (ten je vo vnútri). Doplnila som to gázou, bambuľkovou reťazou (predsa nejaký zženštilý prvok, hehe), úžasným ornamentovým 3D rámikom od Laserowe Love, kovovou ozdobou, chipboardovými nálepkami a ďalšími drobnými ozdobami v tmavých farbách.




S výsledkom som bola spokojná, medzi blízkymi a na Facebooku mala pohľadnica veľký úspech, tak verím, že sa páči aj vám. Táto tvorba ma nakopla k tomu, aby som s touto kolekciou vytvorila nejaký väčší projekt, tak sa snáď do toho čoskoro pustím, aby som ukázala ďalšie využitie tejto vintage kolekcie. :)
Krásny deň vám praje
Kristína 

You Might Also Like

0 komentárov