Scrapbookové nákupy XX

3/03/2019 12:06:00 PM

Prešli 2 týždne a ja som opäť podľahla novinkám v e-shope organizatorka.sk. Krásne vyrezávacie šablóny, silikónové pečiatky, papiere, drevené ozdoby ... a mnoho ďalšieho som tam nemohla nechať len tak ležať na sklade. :D

Milujem, keď si môžem odfotiť tie kopy materiálu, všetko si poprezerať, zistiť, že je niečo ešte krajšie ako na fotografii v e-shope, a upratovať medzi ostatný materiál v dielničke .... a neskôr samozrejme aj tvoriť a skúšať nové projekty. 


Tieto obojstranné papiere od Prima Marketing sú obzvlášť jedinečné, v krásnom vintage štýle a v lesklými detailmi. Budú z nich pozdravy pre pani učiteľky/pánov učiteľov ku Dňu učiteľov :)


Zásoba lepidiel sa doma pomaly míňa, tak som si z každého typu musela vziať - náplne do tavnej pištole, obojstranná trhacia lepiaca páska, silná obojstranná lepiaca páska, obojstranná 3D páska a PVA lepidlo. Prečo toľko typov lepidiel? Onedlho sa s vami podelím na blogu Vintage Crafting, prečo ich toľko používam a ktorý typ je na čo špecializovaný.


Na Jarnom papierovom maratóne budem s dievčatami tvoriť aj originálny receptár, a preto som si hneď zaobstarala silikónové pečiatky a vyrezávaciu šablónu do Big Shotu na tvorbu zástery, lebo aj s týmito pomôckami budeme pri zdobení receptára pracovať.


Joooj, toľko ozdôbok - kvietky, kovové komponenty, drevené ozdoby, lepenkové výrezy, chipboardové obrázky. Všetky budú zdobiť moje nové projekty.





Ďakujem, že ste navštívili môj blog. :) V prípade záujmu o papierový výrobok z mojej ponuky ma neváhajte kontaktovať cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com. Ak ste sa boli inšpirovať ohľadom kúpy materiálu, kliknite si na e-shop organizatorka.sk, kde toho nájdete ešte oveľa viac a za skvelé ceny ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov