Laserowe Love: Kolekcia týždňa Easter Bunny

2/22/2019 07:45:00 PM

Nie som veľmi farebný typ a ani veľkonočný, ale zajačiky a kuriatka ľúbim, veď kto by nie. Takže tvorenie s farebnou veľkonočnou kolekciou od Laserowe Love plnou týchto zvieratiek som si naozaj užila a vytvorila pop-up kartu k Veľkej noci :) 


Už ste si u mňa všimli, že rada tvorím tón v tóne alebo v pár farbách, ktoré spoločne doladím. A tak som to urobila aj pri tejto kolekcii. Je pestrofarebná, ale spojenie zelená, žltá, oranžová a ružová je pre mňa už veľký cirkus, tak som zladila len niektoré farby dokopy. A to je skvelé, veď s papiermi sa môžem pohrať podľa svojho vkusu. Napríklad pri tejto pohľadnici je spojenie farieb zelená plus žltá spolu s bielou. Doplnila som to dreveným štipčekom, vintage nálepkou, bielymi kvietkami a pierkami a spolu to vytvorilo krásny výsledok. Veselý, farebný a zároveň vkusný, čo poviete? :)



Z tých vysmiatych kuriatok nemôžem, veľmi rozkošné sú :) 
Mám v zásobách vyrezávacie šablóny k Big Shotu v jarnej (kvietkovaný okraj) a veľkonočnej tematike (vajíčko, zajačik) od organizatorka.sk, tak som ich neváhala pri tvorbe použiť. Z tohto e-shopu mám aj ďalšie ozdôbky ako pierka, flitre a raznicu v tvare motýlika.


Mám ešte 3 pohľadničky vyrobené z tejto kolekcie (o jednu som sa s vami pred časom podelila na mojom Instagrame, kde rada pridávam fotky z pracovného stola popri tvorení) a zakomponovala som do nich aj hrkálku.





Verím, že sa vám moja inšpirácia páčila a kliknite si na celý skupinový príspevok na blog Laserowe Love, kde vám ponúknu svoje inšpirácie aj ďalšie dievčatá z dizajn tímu :)
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov