Laserowe Love: Valentínske krabičky na sladkosti

2/06/2019 12:22:00 PM

Dnes mám pre vás naozaj jedinečný príspevok z mojej dielne, lebo je plný farieb a roztomilých lám, a to u mňa tak často nevidíte :D Asi vôbec. Aj preto sa teším, že som vyskúšala niečo nové. Valentínska kolekcia Love Llama od Laserowe Love je vhodná nielen na bláznivú valentínsku tvorbu, ale aj na tvorbu pre kamošky či deti. :)
Poďte sa pozrieť na moje krabičkové inšpirácie, do ktorých jednoducho schováte čokoládové bonbóny či cukríky.

Vytvorila som hneď niekoľko typov krabičiek - diamantové v 3 rôznych veľkostiach a "cukríkové".


Renata z Laserowe Love vytvorila aj slovenské pečiatky a ja som samozrejme musela využiť. Nesú skvelé nápisy ako "Ďakujem, že si" a "Ďakujem za všetko". Ale nedalo mi to a použila som aj anglický nápis "You are simply the best" a obrázkovú pečiatku lamy s vreckom plným srdiečok.




Okrem obrázkov (lám, kvietkov a kaktusov) a pečiatok z kolekcie som krabičky ozdobila lepenkovými výrezmi z tejto kolekcie, perličkami, stužkami, šnúrkami a nálepkami. Celú kolekciu Love Llama nájdete v e-shope Laserowe Love na tomto odkaze.









Prajem vám príjemné čítanie,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov