Zdobené fotorámiky v detskom motíve

2/23/2019 08:25:00 PM

Výroba fotoalbumov je u mňa už zabehnutá, ale fotorámiky som začala tvoriť len zhruba pred rokom. Tvoriť ako tvoriť, lebo ich vlastne len zdobím. Čítajte ďalej, je to na dlhšie ;) 

V práci i mimo nej mi prejdú cez ruky rôzne výrobky (fotoalbumy, fotorámiky a rôzne fotodarčeky) a naučila som sa rozoznávať, čo je kvalitné a čo nie je. Vždy chcem dávať zákazníkom vysokú kvalitu, preto nakupujem materiál od kvalitných výrobcov scrapbookového materiálu, aby im môj výrobok vydržal čo nadlhšie bez vyblednutia alebo zožltnutia farby na papieri, bez rozpadnutia sa a podobne. Lebo áno, na tom pri tvorbe záleží - nie je papier ako papier, nie je lepidlo ako lepidlo :) 
Na pultoch je na výber množstvo fotorámikov, ale pomyslela som si, že by som skúsila niečo iné a univerzálny biely rámik šmrncla scrapbookingom. Vo firme spolupracujeme so slovenskými výrobcami fotorámikov, ktoré sa vyznačujú kvalitou dreva i celkového prevedenia rámika, a pravidelne nám dodávajú tovar. Ja som teda spojila ich prácu s tou mojou a vzniklo z toho hneď niekoľko rámikov. Už som vám pár predviedla v predošlých príspevkoch. Tentokrát ma oslovila spokojná zákazníčka, že aj ďalší členovia rodiny pýtajú fotku ich malej dcérky  a chceli by ju v rámiku, v akom ju videli u nich, tak som sa opäť pustila do zdobenia :)





Fotorámik je v rozmere 15x21cm, čo je polovica A4 formátu. Veľmi pekne ukáže fotka práve v tomto rozmere, lebo nie je ani malá, ani veľká, keď ju dáte na poličku. A skvelou vecou je, že do rámika môžete zarámovať aj menšiu fotografiu, stačí ju podlepiť papierom, prípadne vložiť do pasparty, a krásny výsledok vás čaká aj tu. 

 


Z fotografie ťažko usúdiť, či je to plast alebo drevo, ale nemusíte sa báť, plastový rám u mňa doma nenájdete a ani v mojej dielničke. Je to kvalitný pevný drevený rám, ktorý vám vydrží roky. Ilustračný obrázok som z rámiku neodložila, aby zákazník vedel, kto je výrobca a že podporuje slovenskú firmu - či už mňa alebo výrobcu týchto rámov, takže v tomto prípade podporuje dvojnásobne. ;) 


Ak by ste mali záujem o rámik v inom motíve, prípadne aj rozmere, neváhajte sa na mňa obrátiť cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com. ;)
Ďakujem, že ste navštívili môj blog,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov