Laserowe Love: Kolekcia týždňa First Love

2/27/2019 01:14:00 PM

Kolekciou minulého týždňa bola na blogu Laserowe Love kolekcia First Love. Dovolila by som si ju premenovať na Love at First sight :D Som do nej zaľúbená až po uši od prvého momentu, keď som ju zahliadla v ich e-shope. Viem si z nej predstaviť vyrobiť všetko možné pre seba i blízkych a už mám v hlave nápad na svoj vlastný svadobný plánovač a svadobný album :) No a tu mám najnovšie inšpirácie z tejto kolekcie - darčekové obaly na svadobný dar a na narodeninový dar ;)



Jedna kamarátka chcela pre svoju kamošku k svadbe špeciálnu obálku, kde vloží peniaze a napíše blahoželanie. A ja som ju špeciálnou urobila práve vďaka tejto nádhernej kolekcii. Obal som ozvláštnila aj hrkálkou a jemnými romantickými prvkami ako sú perličky, kvietky, šnúrka, flitre a podobne. Papier dopĺňajú prekrásne lepenkové výrezy taktiež od LL.




Druhá kamarátka - kolegynka zase chcela darčekový obal na lístky do divadla pre priateľovu maminu k narodeninám. Chcela niečo jemné, decentné a elegantné a preto som opäť zvolila tieto papiere. A s konvalinkovým srdiečkovým rámikom to vyzerá veľmi milo, čo poviete? :)




Kolekcia First Love je vhodná aj na svadobné projekty, narodeninové a nabudúce uvidíte moju inšpiráciu dokonca na tehotenský projekt s ňou :)
V prípade záujmu vám rada vyrobím darčekové obaly na objednávku :)

You Might Also Like

0 komentárov