Svadobná kniha hostí M&L

2/07/2019 07:39:00 PM

Veľmi rada tvorím svadobné knihy hostí, lebo sa nesú v duchu romantiky, vintage a slávnostného okamihu. Jednu takúto som tvorila pre Majku a po jej zadaní mi srdce až zvýsklo od radosti - nech je ružovo-krémová a s množstvom kvietkov a romantických prvkov. :)

Hneď som vedela, po akom materiáli siahnem, aby to romantikou sršalo. 
Kniha hostí je ručne vyrobená od základov, viazaná na šikovnom stroji The Cinch pre profesionálny vzhľad a zdobená jedinečnými ozdôbkami pre krásny efekt. Snúbenci majú na obale aj vlastnú fotografiu a nápisy, aby bola kniha personalizovaná. Je vhodná na písanie vinšov a zároveň aj lepenie fotografií, ak máte na svadbu objednanú fotobúdku, prípadne si chcete dodatočne dolepiť fotografie každého, kto vám tam napíše.





Niektoré pekné efekty, ktoré sú na materiáli, prípadne ktoré sama vytvorím, sa na fotografiách žiaľ nedarí zachytiť. A to je jeden z dôvodov prečo sa vždy teším, keď mi zákazníci napíšu, že výrobok je krajší ako na fotografiách, lebo v to vždy dúfam. :) 


Ak organizujete svadbu, môžete si krásne zladiť všetky detaily a farby svadobnej výzdoby. Alebo len napríklad všetky papierové projekty ako svadobné oznámenia, album, kniha hostí, menovky a podobne. Treba tomu venovať veľa času a energie, nielen vizuálne, ale i obsahovo, a pár skvelých rád nájdete na tomto odkaze. :)


Verím, že sa vám kniha hostí páči a ak by ste mali záujem o výrobu knihy hostí z mojej dielne pre vás alebo vašu kamošku, sestru či dcéru, neváhajte mi napísať na môj e-mail cepcekova.kristina@gmail.com :)
Krásny večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov