Laserowe Love: Kolekcia týždňa Love Llama

2/08/2019 10:31:00 AM

Tento týždeň je to už druhý pestrofarebný príspevok. Náhoda? Vôbec nie. Iba ďalší z projektov vytvorený z rozkošníckej sady Love Llama od Laserowe Love. Pri tejto kolekcii som sa mohla odtrhnúť z reťaze a používať farby v spojení tyrkysová, ružová, červená, zelená, hnedá, biela, bordová. A vyzerá to spolu až bláznivo dobre, veď posúďte sami :)

Táto kolekcia je viac-menej valentínska, ale môj Valentín by takýto pestrofarebný darček ťažko predýchaval, takže podľa mňa je fantastická na tvorenie pre kamošky či deti. Pred pár dňami ste videli moje krabičkovské inšpirácie a tentokrát je to ďakovná pop-up pohľadnica. Bola vyrobená špeciálne pre dievčatá v Laserowe Love a už je aj na ceste k nim. 


Už som robila takúto pohľadnicu vo vianočnej tematike a vtedy som si netrúfla na obojstranné zdobenie, ale teraz som to riskla a vyšlo to. Ozdoby som nalepila takým štýlom, aby nič neprekážalo pri skladaní pohľadnice. 
Zdobila som ako obvykle čipkou (papierovou a paličkovanou), stužkou, obrázkami lám, kaktusov a ružičiek z kolekcie, nápisovými pečiatkami z kolekcie, lepenkovými výrezmi z kolekcie, enamelkami, kvietkami a vyrezanými motýlikmi.




Kto by odolal lame s krásnymi dlhými mihalnicami, glitrovanými očnými tieňmi, ružičkami za ušami a niekoľkými vrstvami náhrdelníkov? Asi nikto. :) Renata ich nádherne zilustrovala a vo výslednom projekte nemajú chybu. Aj ja som sa do nich zamilovala.





Pre viac inšpirácií vyrobených z tejto kolekcie si kliknite na náš skupinový príspevok na blogu Laserowe Love, kde uvidíte aj projekty ostatných dievčat. 
Ak ste neodolali a musíte vytvoriť s touto kolekciou niečo aj vy, určite to odfoťte a vložte do komentáru na Facebooku pod túto súťaž. Môžete vyhrať originálnu reklamnú ekotašku s motívom lamy a dievčatá vám k nej pribalia aj papierovú sadu Love Llama. Skvelé, nie? :)
Veľa nápadov pri tvorení vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov