Vianočná dekorácia na stôl

12/12/2019 09:49:00 PM

Ak som sa na niečo vždy tešila, tak to bolo dekorovanie domova - univerzálne celoročné, ale aj špeciálne počas vianočných a veľkonočných sviatkov. Tak pekne, jemne, elegantne ... nič prehnané, ale aby bolo cítiť tú sviatočnú atmosféru. Nakoľko sa neviem odlepiť od časopisov o bývaní a samozrejme aj Pinterestu, tak som mala v hlave presnú predstavu o vianočnom zdobení. A tu je jedna z vianočných dekorácií, ktorú som si takto vysnívala a sama aj vyskladala a naaranžovala. :)


Postupne som si kúpila dekorácie, lampášik som dostala od kamarátky a anjelika od zákazníčky. Naaranžovala som ich s ozdobnými halúzkami, prilepila škoricu, bobuľky a šišky, doplnila machom....a bolo. Vianočná dekorácia podľa mojich predstáv. Teším sa z nej ako malá a už aj zdobí stôl v kuchyni. :)



A tieto drevené kocky sú najviac. Do tých som sa zamilovala ešte v októbri a rada ich používam aj pri scrapovaní.



Verím, že sa vám tento nescrapbookový príspevok páčil a určite sa s vami podelím ešte o pár takýchto inšpirácií na zdobenie bývania. ;) Len tak, pre moju radosť a možno aj pre vašu.
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov