Laserowe Love: Adventný kalendár

12/21/2019 06:16:00 PM

Ahojte!
Síce je už dávno po Mikulášovi a Vianoce sú za dverami, chcela by som vám ukázať tohtoročný adventný kalendár, ktorý som vyrobila z materiálu od Laserowe Love. Vyžadovalo si to veľmi veľa práce a sústredenia (asi 5-hodinová práca), ale stálo to za to. Poďte sa pozrieť bližšie ;) 


Hi crafty friends!
I prepared something special for you today. It's a little late, after St. Nicolaus, but never mind. My this year's advent calendar! It took a few hours full with hard work and concentration to create but I'm so happy for it. Let's have a look ;)




Milujem pekné a elegantné veci, takže aj tento kalendár som sa snažila ozdobiť týmto štýlom. Použila som rôzne dekoračné halúzky, zasnežené kvietky a bobuľky. Potom som pridala čipku a ďalšie drobné ozdoby, ako napr. vystrihnuté vtáčiky z kolekcie Vintage Christmas od Laserowe Love.

I love elegant and pretty things so I decorated this calendar in this way, too. I used artificial branches, flowers and berries. Then I added lace and some other embellishments such as cut-outs pictures of Vintage Christmas collection (birds). 








Potom som ozdobila dvierka každej škatuľky v kalendári s pomocou papiera a vyrezanej papierovej čipky z tej istej kolekcie. Nakoniec som nalepila papierové hviezdičky s číslami.

Then I decorated door of every box in the calendar with papers and paper laces from Vintage Christmas collection and paper stars with numbers.









Verím, že som vás inšpirovala, aby ste si podobný adventný kalendár vyrobili aj vy doma. Je to naozaj zábava a výsledok je nádherný! :)

I hope I inspired you to create this home decoration for you or your kids. It's a real fun and the result is awesome. :)

You Might Also Like

0 komentárov