Lexi Design: Minimalistické vianočné priania

12/21/2019 06:50:00 PM

Ahojte! Ako som už predtým spomínala, zimné ilustrácie od Lexi Design ma dostalo hneď, ako som ich uvidela. Celá zimná kolekcia Winter Tales je prenádherná, ale tie obrázky.... chcela som im venovať čo najväčší priestor a tak vznikli tieto priania

Rozhodla som sa pre kraft základ pohľadníc, aby to krásne kontrastovalo s bielym perleťovým papierom a spomínanými ilustráciami. Doplnila som to papierovou čipkou, pár drobnými ozdôbkami, nápismi a šnúrkou. Hotovo!


Bol to príjemný relax a výsledok ma veľmi potešil. 
Touto pohľadnicou som urobila radosť parťáčke z Pohľadnicového klubu....



.... touto Maťke od organizatorka.sk k jej narodeninám ....



... a zvyšné podarujem osobne k Vianociam.



Ďakujem, že ste si dnes klikli na môj blog a verím, že som vám trochu potešila oči svojimi pohľadničkami. ;)
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov