Vianočné obálky na fotografie

12/27/2019 02:57:00 PM

Počas decembra prebiehali v ateliéri firmy BEST FOTO vianočné fotografovania. Venovali sme sa im počas týždňa, i cez víkendy, dokonca aj niektoré nedele. Výsledkom boli nádherné fotografie od môjho tata, ktorým som vymyslela takýto vianočný obal.

Odovzdať ich v klasickej obálke som tento rok nechcela a preto som mu vyrobila 3D obálky, kde sa zmestí aj okolo 10ks fotografií. Je to slávnostnejšie balenie a pridaná hodnota pre zákazníka, ktorá ho poteší.


December bol pre mňa extra pracovný, lebo okrem práce a fotení som vybavovala scrap-objednávky a do toho sa pridali aj tieto obálky a súkromná tvorba pre mojich blízkych, takže sa mi žiaľ nepodarilo všetko odfotiť. Niekedy nebol čas a niekedy som aj zabudla v tom zhone. Pravdupovediac som odfotila prvých pár kusov obálok a posledných pár kusov. Toto je posledná šestica.








Verím, že zákazníkom sa páčil nielen obsah obálok, ale obal. Tohtoročné vianočné fotografovania boli naozaj krásne a veľmi vydarené. A teším sa, že som takouto troškou opäť spojila KČscrapbooking s firmou BEST FOTO.
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov