Lexi Design: Vianočná darčeková obálka na lístky na koncert

11/30/2019 06:43:00 PM

Prvý vianočný darček tento rok sa mi podarilo zaobstarať pre svokrovcov. Darčekom sú lístky na Kollárovcov, ktorých zbožňujú, a nejaká hotovosť k tomu. Keďže dar sám o sebe je hodnotný, niekto by si pomyslel, že nie je nutné ho špeciálne baliť, ale ja nemám to srdce ho dať po stromček v obyčajnej bielej obálke z papiernictva. Preto som na to vyrobila zimnú darčekovú obálku z nádherného materiálu od Lexi Design :)


Je to taká obálka a pop-up pohľadnica v jednom, ktorá sa zatvorí pomocou zdobeného "opasku".




Pri zdobení som využila moje obľúbené drievka, škoricu, obrázky z kolekcie, lepenkové výrezy od Laseroowe Love, stužku a nesmela chýbať ani muchotrávka. Myslím, že to spolu úžasne ukázalo.



Keď sa pohľadnica otvorí, hneď vyskočia lístky. Skvelý efekt, čo poviete? :) Je tam tiež priečinok na peniaze či vinš.





A teraz môžem pokračovať v balení ďalších darčekov. Rada sa potom s vami podelím o fotografie.:)
Krásny víkend prajem, 
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov