Receptár pre muža

12/22/2019 03:31:00 PM

Pred 2 týždňami som mala netypickú objednávku od zákazníčky Zuzky - vyrobiť receptár pre muža. Receptáre tvorím veľmi rada, ale priznám sa, že pre muža som receptár ešte nerobila. Veľa som premýšľala, ako receptár ozdobím a Zuzka mi pomohla pri výbere farby a štýlu.



Tvoriť pre mužov je ťažšie, nakoľko projekt nemôže byť zženštilý, prezdobený alebo príliš farebný. A podľa mojej tvorby viete, že najradšej tvorím ženské, romantické a zdobené projekty. Ale aj tak som sa na to tešila, pozrela zásoby materiálu a myslím, že som vybrala ten správny.


Pri tvorbe som použila čierny ornamentový papier zo zimnej (!!!!) kolekcie Shabby Winter od Laserowe Love, papier s motívom mramoru od inej značky a potom biely perleťový papier. Tieto 3 papiere som striedala všade - na obale aj vo vnútri na predelovačoch. papiere som doplnila o lepenkové ozdôbky, niektoré upravené horúcim embossingom do zlatej farby. Také bolo zadanie - čierna, sivá, zlatá. 




Vzadu nechýbajú iniciály budúceho majiteľa receptáru.






Výsledok ma príjemne prekvapil a Zuzka mi dala hneď po obdržaní balíka vedieť, aká je spokojná s výrobkom aj ona a teší sa, keď ho podaruje partnerovi. Tak už len čakať na Štedrý deň, čo povie obdarovaný. Verím, že to bude najkrajší darček, ktorý tento rok dostane. Nie preto, že som ho vyrábala ja, ale preto, že Zuzka mala hneď niekoľko súkromných dôvodov dať receptár vyrobiť a predstavuje omnoho viac ako len zápisník na recepty. A takéto osobné darčeky so skrytým významom sú tie najlepšie, no nie? :)
Krásny predvianočný čas vám prajem,
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov