Lexi Design: Vianočné pop-up pohľadnice

12/27/2019 03:17:00 PM

Dnes mám pre vás aj ukážku zimných pop-up pohľadníc vytvorených z tejto úžasnej zimnej kolekcie Winter Tales od Lexi Design. Áno, áno, už som ju vychvaľovala, ale veľmi sa mi páči a vytvorila som s ňou celkom dosť projektov.



Ako môžete vidieť, využila som ju naozaj na maximum - papiere, obrázky aj nálepky. K nim som pridala pečiatky, drievka, lepenkové výrezy od Laserowe Love, flitre, papierové ozdôbky, drevené kocky s písmenami ..... a priania to krásne dotvorilo.








Veľmi oceňujem slovenské nápisy, s ktorými si dala firma Lexi Design záležať. A dala si záležať aj s nápismi v iných jazykoch a za to jej ide veľká vďaka. Takto môžem na projekte použiť nápis, ktorý sa k nemu perfektne hodí farebnosťou aj štýlom. A moje kolegynky z Ruska, Poľska, Švédska, Veľkej Británie a iných krajín taktiež.











Táto išla mojej najlepšej kamarátke, ktorá je tiež ryšavá a preto som musela obrázok ryšavej krásky použiť hneď na obale. Akoby som videla ju. :)







Toto je ten typ pohľadníc, ktoré nenájdete v žiadnom supermarkete, ani v žiadnom papiernictve, ale sú robené zo srdca v malej pracovničke po večeroch. Sú ozdobené do najmenších detailov a verím, že obdarovaným neurobili radosť iba v deň, keď ich dostali, ale robia im radosť celé Vianoce a odložia si ich aj na tie budúce, aby si pripomenuli, že na nich niekto takto špeciálne myslel. Je to taký papierový darček sám o sebe. :)
Pekný zvyšok dňa vám praje
Kristína

You Might Also Like

0 komentárov