Blahoželanie pre romantickú dušu

12/29/2019 12:32:00 PM

Zimné mesiace nie sú len o Vianociach a oslavách nového roka, ale aj o meninách a narodeninách našich blízkych a známych. Aj cez tieto mesiace som tvorila na objednávku pohľadnice a darčekové obálky pre oslávencov a nie pri každom som projekt ladila do zimnej tematiky. Toto blahoželanie je jarné, romantické a plné ružovej :)

Pohľadnica je vo väčšom formáte, uzatvára sa na stužku a je zaujímavo zdobená pre jedinečný efekt.


Na prednej strane som navrstvila rôzne druhy ozdôbok a pridala nápis. Vnútro obsahuje jemné zdobenie a osobný text.




Ďakujem, že ste dnes zavítali na môj blog a verím, že sa vám moje ručne robené prianie páčilo a oslovilo vás svojím originálnym motívom, ktorý som vytvorila s pomocou úžasného materiálu od Laserowe Love. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov