Lexi Design: Vianočné pohľadnice

12/29/2019 12:54:00 PM

S vianočnými pohľadnicami som ešte neskončila. :D Dnes mám pre vás ďalšie 2 kúsky na zase iný štýl ako tie predošlé. Troška som sa zahrala s vyrezávacími šablónami v tvare kruhu, aby som urobila zaujímavú kompozíciu a konečne využila nádherné lepenkové rámiky s vločkami od Laserowe Love. Je to jedna z tých ozdôb, do ktorých sa hneď zamilujete, odkladáte si ich na niečo špeciálne a potom neviete, kam ich od radosti použiť. 

Podkladový papier som použila bodkovaný z kolekcie Winter Tales od Lexi Design, obrázky tiež z tejto kolekcie a lepenkové ozdoby od Laserowe Love. Slovenské nápisy sú vytvorené pomocou pečiatok od organizatorka.sk. K tomuto všetkému už len stačilo pár perličiek, flitrov, papierových hviezdičiek, čipka a umelý sneh, aby bol efekt krásne jemný a zimný.






Malý nápad pred tvorením urobí veľké divy pri výsledku.





Dúfam, že sa vám pohľadničky páčia a že potešili aj obdarovaných. Do týchto, ako aj do všetkých pred nimi, som sa snažila dať kúsok seba a s krásnym materiálom, ktorý mám k dispozícii, vyčarovať niečo naozaj čarovné a jedinečné. :)
Kristína
cepcekova.kristina@gmail.com

You Might Also Like

0 komentárov